Masaże

• masaż klasyczny częściowy (25min)
    rehabilitacyjny masaż przy użyciu technik klasycznych, który działa przeciwbólowo, regeneruje mięśnie, zwiększa elastyczność i sprężystość mięśni, jak również przyspiesza przemianę materii. Miejsca pełne bólu i napięcia zostają rozluźnione a ciało zrelaksowane

• masaż klasyczny całościowy (50min)

• masaż wyszczuplający (35/40min)
    jest to intensywny masaż wykonywany na preparacie antycellulitowym. Trwa około 30/40 min i obejmuje brzuch, uda oraz pośladki. Masaż ten poprawia krążenie i przyspiesza przemianę materii powodując tym samym utratę zbędnych kilogramów.

• drenaż limfatyczny (25min)
    bardzo wolny i delikatny masaż, wspomaga przenikanie limfy do naczyń krwionośnych, a także przyspiesza krążenie. Jest szczególnie polecany przy obrzękach i zastojach żylnych

• masaż relaksacyjny częściowy (25min)
    masaż wykonywany przy zastosowaniu olejków eterycznych. Jego celem jest uzyskanie pełnego rozluźnienia, odprężenia, oraz nawilżenia skóry dzięki cennym właściwościom olejku