Terapia indywidualna

Charakterystyczną cechą pracy w naszym gabinecie jest indywidualne podejście do każdego pacjenta. Dobór odpowiedniej metody pracy jest kluczowym elementem do osiągnięcia jak najlepszych rezultatów rehabilitacji, dlatego przed przystąpieniem do leczenia przeprowadzamy wywiad oraz ocenę funkcjonalną. Na tej podstawie ustalamy jaki rodzaj terapii wykorzystamy w pracy z danym pacjentem.

Czas trwania terapii to około 1 godzina.  Cena 70zł.

Funkcjonalne metody lecznicze stosowane podczas terapii:

• Medycyna Manualna,
  • Masaż tkanek głębokich,
  • Terapia wisceralna,
  • Pinopresura,
  • Igłoterapia,
  • Anatomy Trains,
  • Terapia punktów spustowych,
  • Techniki rozluźniania mięśniowo-powięziowego,
  • Techniki energizacji mięśni,

(opis poszczególnych metod rehabilitacji znajduje się w dziale "metody którymi pracujemy")

Ten rodzaj rehabilitacji idealnie sprawdza się przy:

• dysfunkcjach kręgosłupa (rwa kulszowa, rwa ramienna, dyskopatie, zmiany zwyrodnieniowe, drętwienie i mrowienie palców ręki lub stóp, bóle kręgosłupa o charakterze przeciążeniowym, urazy biczowe kręgosłupa szyjnego)
  • stanach zapalnych tkanek (zapalenie ścięgna Achillesa, ostroga piętowa, łokieć tenisisty, łokieć golfisty, bark zamrożony (PHS), zapalenie rozcięgna podeszwowego, zespół cieśni nadgarstka)
  • urazach ortopedycznych (złamania, zwichnięcia, skręcenia, zabiegi operacyjne narządu ruchu)
  • bólach i zawrotach głowy,
  • bólach stawów skroniowo-żuchwowych,
  • problemach uroginekologicznych (bolesne miesiączki ,obfite miesiączki, nietrzymanie moczu, obniżenie narządów rodnych, osłabienie mięśni dna miednicy...),
  • dolegliwościach gastrycznych (bóle brzucha, wzdęcia, zaparcia, biegunki, zgaga...)
  • obrzękach limfatycznych,
  • dolegliwościach stawów obwodowych (bóle bioder, kolan, stawów skokowych, stopy)

Podstawowym założeniem terapii jest świadoma współpraca pacjenta w domu, tzw. autoterapia, czyli wykonywanie bogatego w techniki programu ćwiczeń, który układany jest na końcu każdej wizyty. Bez zaangażowania pacjenta zabiegi terapeuty nie przyniosą oczekiwanej poprawy na stałe, dlatego autoterapia jest koniecznym elementem procesu rehabilitacyjnego.